Veelgestelde vragen
In onze veelgestelde vragen vindt u het antwoord op de meest voorkomende vragen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, kunt u altijd contact met ons opnemen.
Bestellingen
We doen ons best om alle hoezen op voorraad te hebben. Mocht dit niet het geval zijn bieden we u de optie aan om een herinnering te ontvangen.
Op de productpagina kunt u uw e-mailadres achterlaten. Zodra de beschermhoes weer op voorraad is, ontvangt u een herinnering.
Dit is geen verplichting tot kopen. Heeft u in de tussentijd een goed alternatief ergens anders gevonden is dat geen probleem.
Alle aankopen, die voor 17.00 via de site betaald zijn via internetbankieren zoals met Ideal, Paypal, Klarna of Creditcard, worden dezelfde dag verstuurd. In Nederland wordt meer dan 99% de volgende dag geleverd. Voor België is dat 95%.
Besteld u op in het weekend of vrijdag na 17:00 dan wordt uw pakket maandag verstuurd.
Als u gewoon overmaakt via bankoverschrijving, dan ligt dit aan het betaalgedrag van uw bank.
Als we het geld voor 17:00 binnen hebben dan heeft u grote kans dat u uw hoes de volgende dag al heeft.
Een actueel overzicht van de verzendkosten vindt u op de pagina Verzenden & Retourneren.
Helaas is het maken van fouten menselijk en versturen wij ook wel eens een verkeerde hoes. Als dit het geval is neem dan contact met ons op via de telefoon of de mail, dan kunnen we het proces van levering van de juiste hoes gelijk in gang zetten.
We zullen dezelfde dag nog de juiste hoes versturen en hier gelijk een retoursticker aan toevoegen, hiermee kunt u de verkeerde hoes kosteloos retour sturen. Deze kunt u vervolgens op de doos plakken en de doos kunt u afgeven bij het dichtstbijzijnde PostNL punt bij u in de buurt.
Met welke vervoerder wij onze pakketten versturen is afhankelijk van in welk land u de bestelling wilt laten afleveren.
In Nederland versturen wij pakketten met PostNL
In België is het mogelijk om de keuze te maken tussen PostNL en DPD
In Duitsland is het mogelijk om te kiezen voor DPD of DHL (+ €1,75)
Voor overige landen in de EU is het afhankelijk welke vervoerder in dat land het best aangeschreven staat.
Wij ontvangen natuurlijk graag feedback van onze klanten. Er zijn verschillende manieren en platformen om een review achter te laten, hieronder een overzicht:
Product: Bent u tevreden over de kwaliteit van uw hoes of product, dan kunt u op de productpagina een review achterlaten en uw mening delen met anderen.
Bestelling: Wilt u toch liever een review achterlaten die betrekking heeft op het gehele bestelproces? Dan kunt u dit op een van de onderstaande platformen doen.
- Google - https://g.page/tuinmeubelhoesshop/review?rc
- Trustedshops - https://www.trustedshops.nl/verkopersbeoordeling/info_X8C551BCF8BE91963BE1AF9646FD1A0B5.html
- Trustpilot - https://nl.trustpilot.com/review/www.tuinmeubelhoesshop.nl
Gebruik ons contactformulier om uw vraag te stellen
naar contactformulier