Gratis verzending vanaf €50 (NL + BE)
Tel: +3110 450 8017
Vandaag besteld, morgen in huis!*

Veelgestelde vragen

In onze veelgestelde vragen vindt u het antwoord op de meest voorkomende vragen. Mocht uw vraag hier niet tussen staan, kunt u altijd contact met ons opnemen.

Betalingen

Mijn betaling lukt niet

We krijgen soms vragen dat het niet lukt om af te rekenen. Soms lukt het niet om een betaling goed af te ronden. Het makkelijkste is dan om ons te mailen en om een betaallink te vragen. Wij hebben meestal alle relevante gegevens al staan. Dus adres en gekozen producten etc. zijn bekend bij ons. Dan kunt u via de betaallink in een beveiligde omgeving afrekenen met de door u gewenste betaaloptie.

Heeft u meerdere pogingen gedaan om een product te bestellen? Geen paniek, wij versturen alleen de betaalde order op. U heeft geen verplichting om de niet betaalde orders af te nemen. Deze orders worden als niet besteld beschouwd. 

1
Ik wil achteraf betalen voor mijn bestelling

Mocht u achteraf willen betalen voor uw bestelling is dat natuurlijk geen probleem. U dient dan voor de betaalmogelijkheid Klarna te kiezen in het afrekenproces. Let er wel op dat u hier alle stappen voltooid, anders wordt de bestelling automatisch afgebroken door Klarna. Hier kunnen we helaas niets aan doen. Wilt u toch weer opnieuw willen bestellen met achteraf betalen, dan dient u een nieuwe bestelling te plaatsen. Het enige wat we kunnen doen is een betaallink sturen met diverse betaaloptie voor vooraf betaling.

Mocht u er niet uitkomen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

1
Antwoord niet gevonden?

Gebruik ons contactformulier om uw vraag te stellen

naar contactformulier
Abonneert u zich op onze nieuwsbrief:
Volg ons: